Raya Dulu, Raya Sekarang. Ini Adalah 6 Perbezaan Paling Ketara!


Ish.. Macam tak percaya pula tak lama lagi kita nak menyambut Hari Raya Aidilfitri dah kan? Rasanya baru je makan ketupat, lemang, rendang tahun lepas. Dah nak raya balik…

Tapi, korang perasan tak yang raya zaman sekarang ni dah kurang meriahnya berbanding dulu-dulu. Sebab faktor usia yang dah meningkat ke yang membuatkan suasana perayaan tu dah kurang umph? Well, kami dah temui 6 perbezaan paling ketara antara raya dulu dan raya sekarang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan