Karaoke Bersama Amyra Rosli, Skydive Dengan Saharul Ridzwan! Wah, Korang Nak jugak Ke?


Siapa peminat tegar Amyra Rosli dan Saharul Ridzwan mesti jeles gila bila tengok selebriti kesayangan korang ni berseronok sakan dengan beberapa peminat terpilih kan?

Well, bukan setakat lepak kosong je tau, siap dapat berkaraoke dengan Amyra Rosli dan lagi bertuah ada yang dapat cuba aktiviti lasak iaitu ber’skydiving‘ dengan Saharul Ridzwan di Langkawi lagi. Jom usha sikit siapa peminat-peminat bertuah tu!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan