Buffet Dengan 400 Menu Ni Bakal Buat Korang Menyesal Kalau Tak Cuba Sebab…


Mencari lokasi tempat makan yang baru? Bila ditanya pasal tempat makan je, mesti korang dah pening kepala sebab tak tahu tekak tu nak makan apa kan?

Sama juga macam kami ni, bila keluar soalan nak makan mana? Mesti ada je yang susah nak buat keputusan. Alih-alih makan dekat tempat yang sama juga.

Ha jangan risau sebab kami nak kongsikan lokasi tempat makan yang menyediakan 400 rasa yang korang boleh pilih sampai rambang mata.

Yang paling best penggemar sambal dekat luar sana tu, tempat ni ada 25 jenis sambal untuk korang makan. Ha gempak kan! Dekat mana meh ushar sikit…



Tiada ulasan:

Catat Ulasan