7 Perkara Yang Boleh Buat Korang Sakit Kepala Menjelang Aidilfitiri


Pejam celik, pejam celik sekejap je rasanya kita berpuasa kan? Sedih nak tinggalkan bulan ramadan yang mulia ni, insyaaallah tahun depan ramadan akan kembali.

Chopp! maksudnya dah nak raya la kan? Alamak banyak benda nak kene fikir ni persiapan itu ini, kuih itu ini dan macam-macam lagi la. Sempat tak rasanya nak settlekan semua ni.

Arghh! stress pulak nak fikir. Korang rasa mana yang korang tak nak pening kepala menjelang raya tahun ni? Kami harap korang bertenang yer. Baca elok-elok sebab kami kongsi jalan penyelesian buat kita semua kalau tak nak pening-pening.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan