7 Aktiviti Yang Luar Biasa Peminat Tegar Bola Lakukan Dalam Bulan Puasa…


Bulan puasa sudah pun menjelang dan semestinya korang pun tahu akan ada pengurangan aktiviti di siang hari kan? Maklum sajalah tenaga yang kita ada cukup sehingga waktu berbuka. Tapi ada je yang lebih bertenaga di bulan yang mulia ni dan ada yang sebaliknya.

Kalau sebelum ni kami pernah kongsikan dengan korang semua pasal apa yang peminat tegar bola sepak lakukan pada hari perlawanan, kali ni kami nak kongsikan bersama korang semua macam mana mereka ni menyambut puasa.

Artikel berkaitan : 8 Perkara Peminat Tegar Bola Sepak Lakukan Pada Hari Perlawanan

Dari sumber yang kami terima, ramai yang mengatakan peminat tegar ni bulan puasa pun ada buat aktiviti. Ha apa je yang diorang ni buat sepanjang bulan ramadan ni? Nak tau, meh ushar sini.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan